poniedziałek, 3 września 2012

Pierwszy dzień w nowej szkole

Dzisiaj pierwszy dzień w nowej szkole ;) liceum czeka na mnie, a ja czekam na to aż się oswoję z nowym otoczeniem. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok ;D pierwszy raz jako wychowawcę mam mężczyznę, hehe ale ten nauczyciel jest spoko, na dodatek uczy polskiego xD potrafi pożartować i jest na luzie. Już teraz zauważyłam, że potrafią się z nim dogadać osoby w moim wieku. A klasa? Nie wydaje się zła, większość to dziewczyny, ale chyba dobrze ;D a raczej na pewno. 
Jutro mam na 8 a pierwsza lekcja to angielski. Najgorsze jest to, że nie wiem w jakiej sali mam lekcje :/ będę się krzątać po szkole, bo jej nie znam :/ chyba, że przyczepię się do grupki osób, które będą wiedziały gdzie iść. Myślę, że jakoś to będzie ^^
A wasz pierwszy dzień w szkole jak minął? ;) Chcecie wrócić w czasy wakacji? ;D hehe, ja tam jestem ciekawa nowej szkoły a wakacje poczekają jeszcze 10 miesięcy. Ale pewnie już niedługo zachcę ich z powrotem ;P
Spodobała mi się pewna piosenka zespołu Nightwish. Już wcześniej go słuchałam, ale z reguły z nową piosenkarką. Oto ona :

http://www.youtube.com/watch?v=GdWhlo9b9zg

Ahh... no jeszcze jedno, jakieś pomysły na posty? Może chcielibyście jakiś na życzenie? ;D postaram się napisać. Piszcie w komentarzach :)

Miłego ;)






1 komentarz:

  1. Uwielbiam Nightwish!
    Też mam faceta za wychowawce. Jest spoko jako nauczyciel, ale wychowawca z niego marny...

    OdpowiedzUsuń