piątek, 6 lipca 2012

Chwila przerwy- wyjazd na wakacje.

Ahh... no tak hehe. Zapomniałam a muszę Wam powiedzieć. Jutro jadę nad morze. Udało się, bo siostra Krzyśka nie jedzie z nimi i ja mogę się zabrać. Wiecie, co? Cieszę się ;)
Kurde, myślę, że będzie tam fajnie. Te spacery we dwójkę po plaży, zachód słońca. Całowanie się przy zachodzie, przy tej wodzie, no ale zresztą nie tylko to. Samo to, że jest się gdzieś na wakacjach jest spoko ;D ahhh heheh ;P

Jak już napisałam jedziemy jutro. Podjeżdżają pod mój dom o 4.30 i wyruszamy. Czeka nas około 8-10 godzinna jazda, wszystko jeszcze zależy od korków itp. 
Jak na miejscu będziemy i się rozłożymy i wszystko, idziemy na pokaz sztucznych ogni. W Ustce takie coś jest co roku, jak mi Krzysiek mówił. 

Wam też życzę udanych, wspaniałych wakacji. Wakacyjnej miłości ;) pięknych chwil i tych niezapomnianych ;D no i wariacji na maxxxa :) hehe.

To na razie, spotkamy się za około 2 tygodnie. Nie będę pisała postów, bo nie będę miała jak, laptopa zostawiam siostrze (Wanessa, 5 lat młodsza). Mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie i będziecie wchodzili na bloga. Chciałabym żebyście po moim powrocie znów tu byli :) bardzo bym się cieszyła.

Hmm... później mogę Wam jakieś zdjęcia wrzucić z wakacji ;D 
Także już kończę ;) miłego. 



2 komentarze:

  1. Jak ja ci zazdroszczę tych wakacji...ja pewnie będę całe 2 miesiące w domu. Udanego wypoczynku życzę. Nie zapomnij o kremie z filtrem do opalania:). Jakbyś mogła to wpadnij na mojego bloga i zostaw komentarz :)http://my-own-songs-sweetasna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych wakacji.;)
    A jak to jest na tym profilu co idziesz, tzn. jakie przedmioty masz na rozszerzeniu. ?

    A film jest właśnie na podstawie tej książki. ^^

    OdpowiedzUsuń