niedziela, 3 marca 2013

Taniec ognia



Hej, okropnie długo nie zamieszczałam żadnego postu…! Wybaczcie. Powód: lenistwo i brak czasu, brak weny. Poza tym troszkę się pozmieniało. Chciałbym wam przedstawić moje nowe hobby. Jest nim taniec ognia. W skrócie:  

Taniec ognia (ognisty taniec, taniec z ogniem, fireshow) – rodzaj pokazu cyrkowego wykonywanego przez jednego lub grupę artystów, wymagający manipulacji płonącymi przedmiotami. 


Uczę się od niedawna i wiele jeszcze nie potrafię. Przede mną dużo pracy i ćwiczeń, spalonych i okopconych ubrań. Popalonych rzęs i brwi heh :D muszę to jakoś połączyć z nauką w szkole.Uczy mnie kolega, który ma swój własny zespół. Pokażę wam jeden krótki kawałek jak kręciliśmy. Nic nie było obmyślone, kręciliśmy bo kręciliśmy ;d



3 komentarze:

  1. Uau, nawet jeżeli dopiero się uczysz, to i tak wychodzi Ci to już całkiem nieźle. Mój kolega też tego próbował, ale nie doszedł do takiej wprawy, by ćwiczyć na zapalonych kulach. Naprawdę podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy moje oczka mnie zawodzą ? czy przez tę jakość widzę Maciusia Z? jednego z naszych założycieli ? te spiral- wrapy, spiny i antyspiny poznam wszędzie :) Pozdrowienia z drugiego końca kraju jesli to ty , PS i pozdrowienia dla uczennicy, z nim nie zginiesz, a prędzej z ogniem. :)
    Monika D :)

    OdpowiedzUsuń