środa, 13 czerwca 2012

Nieobiektywni nauczyciele...


Wiecie, co…? Czasami nauczyciele nie są sprawiedliwi!
Czytajcie to. Chodzi o to, że moja wychowawczyni powiedziała, że niezbyt zasługuję na zachowanie wzorowe. Powiedziała, że dałam sobie lagę na naukę w tym roku, ale brakuje mi tylko jednej oceny do czerwonego paska i może da się to jakoś wykminić żeby ją mieć. Nie mam żadnej uwagi, mam 2 pochwały. A moja koleżanka z ławki ma mniejszą średnią ode mnie, też nie ma uwagi, ale też nie ma pochwały, jedynie jak ją wychowawczyni poprosiła o rozdanie i podzielenie kasy z wycieczki to zrobiła to. Nauczycielka powiedziała, że ona zasługuje na wzorowe zachowanie, a ja !? Pytam się. Nie no to nie jest sprawiedliwe. Tak wszystko sumując to mam lepszą sytuację od niej (koleżanki) i tu co…? Nie należy mi się wzorowe zachowanie. A to trzecia gimnazjum i przydałoby się do rekrutacji.
Wskazuje to na to, że nauczyciel nie jest jednak bezstronny, kieruje się czasami, tym, że lubi kogoś bardziej.
Fuck :/ ;(
Źle mi było na wychowawczej jak pani to powiedziała. To niesprawiedliwe.
A co wy uważacie? Proszę wypowiedzcie się na ten temat.

To wszystko na dziś, co mam pisać. Nieobiektywni nauczyciele ;( cholera…

Miłego wieczora wam. 


2 komentarze:

  1. O nieobiektywności nauczycieli ty mi nic nie mów - to co ja się w gimnazjum nasłuchałam, to przechodzi ludzkie pojęcie! A najgorsze jest w tym wszystkim to, że przy takich nauczycielach żeby coś wskórać, to tylko lizusostwem. Więc wydaje mi się, że nie masz innego wyboru jak uśmiechnąć się 'ładnie' n-lki i pytać, co możesz zrobić na wzorowe albo dać sobie spokój, bo wygarnięcie jej tego może na niewiele się zdać (to oczywiście moja opinia i doświadczenie - nie znam twojej n-lki aż tak dobrze0.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no masz racje, lizustwem praktycznie wszystko wskórasz, ale zależy też jaki to nauczyciel. Ale znam takich, ale nie jestem z tych osób lizusów, chociaż oni mają lepiej, ale to takie lizanie dupy nauczycielowi ;/ fuck. Nic nie będę jej mówiła, nie będę błagała o to wzorowe. Może pani z polskiego jednocześnie opiekunka z gazetki szkolnej stawi się za mną, ale to jest pewne, byle by tylko była na radzie. Dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń