poniedziałek, 28 maja 2012

Hej wszystkim ! ! ! ;)


Hej, postanowiłam założyć bloga. Kiedyś już prowadziłam, ale po jakimś czasie znudziło mi się to i nie dodawałam żadnych wpisów, i tak przestał on funkcjonować. A był naprawdę dobry. Później znowu były przymiarki do prowadzenia bloga, ale na darmo. Teraz mam nadzieję, że będzie to inaczej.
Tak czy inaczej, to mój pierwszy wpis. Zachęcam wszystkich do czytania postów i komentowania ;D Blog jeszcze nie jest w pełni gotowy, ale z czasem się rozwinie. Liczę na was  ;) wchodźcie na stronkę pt: O mnie. Dowiecie się tam niedużo, ale zawsze coś ;)
Mam nadzieję, że będę miała dla kogo pisać. Inaczej blog będzie bez duszy. Życzę miłego czytania :)

„Nie tyle korzystamy z cnoty i rozumu drugich, ile z ich złośliwości i głupstwa.”
Stefan Witwicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz